A A A K K K
для людей із порушенням зору
Молочанська міська рада
Запорізька область, Пологівський район

Публічні закупівлі - обгрунтування

Дата: 24.10.2023 12:32
Кількість переглядів: 7

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Молочанської міської ради; 71716, Україна, Запорізька область, місто Молочанськ, вулиця ПЕДЕНКО, буд. 17; код за ЄДРПОУ – 20511949; категорія замовника - Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.

        2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Трактори (ДК 021:2015: 16700000-2 Трактори) (далі – Товар)

3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою  забезпечення  КП «Венеція» комунальною технікою, яка буде використовуватись для забезпечення благоустрою, ремонту доріг, розчищення території після руйнувань. необхідно провести закупівлю автогідропідйомника на базі автомобіля  через відкритті торги з особливостями (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)

Технічні  характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника. Технічні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмета  закупівлі, де конкретизується перелік необхідних вимог щодо якості товару.   

Термін постачання — до 01.12.2023 року.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є кількість необхідна для забезпечення господарської діяльності підприємства.

Найменування товару

Од. вим.

Кількість

Трактор

шт.

2

Трактор повинен відповідати наступним вимогам:

1

Колісна формула

4x4

2

Габарити (ДхШхВ), мм

не більше

4795х1980х2835

3

Потужність двигуна, к.с. (кВт)

не менше 85/62,5/кВт

4

Об’єм двигуна, л

не менше 3,47

5

Кількість циліндрів

не менше 4

6

Коробка передач

12+12 із реверсом, синхронізована

7

Гідравлічна продуктивність, л/хв.

 не менше 50

8

Двошвидкісний ВОМ

540-1000 об/хв.

8 шліц

9

Зчеплення

сухе подвійне зчеплення 11 дюймів

10

Колісна база, мм

2270

11

Колія передніх коліс, мм

1475-1575

12

Колія задніх коліс, мм

1440-1646

13

Шини

12.4-24/16.9-34

14

Мінімальний агротехнічний просвіт, мм

505

15

Загальна вага, кг:

    • конструктивна
    • експлуатаційна

не менше 3250

не менше 3450

16

Вантажопідйомність навісної системи, кг

не менше 4100

17

Вантажопідйомність навісної системи, кН

від 24

18

Рульове управління   

наявність

19

Противаги: ​

передні, кг

задні, кг

 

 не менше 360

 не менше 164

20

Паливний бак, л

не менше 90

21

Кондиціонер / Опалювач

наявність

22

Країна походження товару

вказати

23

Рік виробництва

не раніше 2021 р.

24

Гарантія

 

не менше 24 міс. або не менше 2000 мотогодин

25

Технічна документація (інструкція, керівництво з експлуатації тощо)

надати в складі тендерної пропозиції

 

   

       4.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника на 2023 рік за КПКВК 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» .

            5.Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 366 000,00 грн. (два мільйони триста шістдесят шість тисяч гривень  00 коп.) з ПДВ.

             6.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.

При цьому ціна Товару включає в себе також вартість завантажування, поставки (транспортування товару до адреси поставки), розвантаження за адресою поставки товару, усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, страхування, сплату митних тарифів, витрати на отримання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та усіх інших витрат.

             7.Процедура закупівлі: Застосовується процедури відкритих торгів з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь