Молочанська міська рада
Запорізька область, Пологівський район

ОГОЛОШУЄМО КОНКРУС З РОЗРОБКИ БРЕНДУ (ЛОГОТИПУ ТА СЛОГАНУ) МОЛОЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!

Дата: 07.11.2024 10:10
Кількість переглядів: 26

Фото без опису

Молочанська міська рада оголошує конкурс на створення візуального стилю громади – бренду Молочанської міської територіальної громади та запрошує до участі усіх творчих, креативних, талановитих особистостей, які мають незаангажоване мислення й бажання бути причетними до формування бренду Молочанської громади.

Головне завдання конкурсу – розробка логотипу та слогану громади з метою створення та визначення єдиного візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади.

Прийом робіт триває з 7 по 28 листопада 2024 року (включно).

До участі в Конкурсі допускаються роботи, що підготовлені відповідно до Положення про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади – бренду Молочанської міської територіальної громади та містять такі елементи візуального стилю громади: графічне зображення логотипу, текстовий елемент, фірмовий знак, фірмовий шрифт, фірмові кольори.

Обов’язково додається опис:  ключова ідея, обґрунтування змісту логотипу, авторські пояснення щодо виконання логотипу (обсягом до 1 сторінки тексту).

Логотип повинен легко читатися, містити у собі оригінальний графічний елемент і текст із назвою громади та слоганом бренду.

Для участі у Конкурсі необхідно до 28 листопада 2024 року заповнити реєстраційну заявку за формою, що додається, та подати конкурсні роботи, вимоги до яких визначені у розділі 5 та 6 Положення.

Конкурсні роботи з позначкою «Відкритий конкурс на визначення візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади» надсилаються або подаються на розгляд за адресою: 69006, м. Запоріжжя вул. Фанатська, 10, корпус 11, каб. 405 – приміщення Молочанської міської ради, електронна адреса molochanskamtg@gmail.com.

Телефон для довідок: +380979530853.

Графічне зображення подається у форматі файлів (PNG, JPG, PSD) з роздільністю не менше 300 dpi. Назва конкурсної роботи (імена файлів) повинна містити прізвище автора та номер варіанту (якщо від одного автора подано кілька ескізів), наприклад: ПРІЗВИЩЕ01. Завантажити реєстраційну заявку для участі в конкурсі - Форма заявки

Перед тим, як взяти участь у конкурсі, будь ласка, ознайомтеся з Положенням про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади.

 

 

                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                            

                                                                     розпорядження начальника

                                                                            міської військової адміністрації

                                                          від 04.11.2024 № 164

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади - бренду

Молочанської міської територіальної громади

 

І. Загальні положення

 

    1. Положення про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади (логотипу та слогану), далі – Конкурс, визначає мету та умови участі у Конкурсі; встановлює єдині вимоги до конкурсних робіт, критерії їх оцінки; порядок проведення конкурсу та нагородження його переможців.
    2. Візуальний стиль – це символіка, система візуальних знаків та правил, яка створює унікальний образ громади, розкриває на візуальному рівні зміст ідеї бренду та забезпечує його ідентифікацію у візуальному комунікаційному просторі. Це складові фірмового стилю бренду (логотип, знак, шрифт, кольорова гама тощо), що розроблені в єдиному стилі та будуть асоціюватися із Молочанською міською територіальною громадою. Візуальний стиль може використовуватись: на інформаційно-рекламній продукції про громаду; на подарунково-сувенірній продукції; на дороговказах та інших предметах знакування об’єктів туристичної інфраструктури; готельно-ресторанними закладами та іншими закладами туристичної інфраструктури; під час проведення культурно-масових заходів (фестивалів, концертів, парадів, виставок тощо) на місцевому, національному та міжнародному рівнях.
    3. Логотип – будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність громади та ідентифікувати його серед інших. Логотип не змінює офіційну символіку громади (гімн, герб і прапор);
    4. Слоган - єдиний, влучно підібраний вислів, який сповна розкриває неповторність та інвестиційну привабливість громади.

 

ІІ. Мета та завдання конкурсу

 

    1. Конкурс проводиться з метою створення та визначення єдиного візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади (далі – громада) як втілення змістової, візуальної та словесної концепції бренду громади.
    2. Завдання конкурсу:
      • формування позитивного іміджу громади, підвищення її туристичної та інвестиційної привабливості на всеукраїнському та міжнародному рівнях;
      • промоція культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади;
      • використання єдиного візуального стилю в рекламних, промоційних та інших заходах;
      • права жителів громади у поширенні в Україні та світі позитивних знань про неї, її історико-культурну спадщину та економіко-інвестиційний потенціал;
      • підвищення лояльності до громади її теперішніх та потенційних жителів.

ІІІ. Оргкомітет конкурсу

 

    1. Для організації та проведення Конкурсу, оцінки конкурсних робіт, а також висвітлення його ходу створюється організаційний комітет з підготовки та проведення Конкурсу (далі - оргкомітет), який затверджується розпорядженням начальника Молочанської міської військової адміністрації Пологівського району Запорізької області.
    2. З метою уникнення конфлікту інтересів до складу оргкомітету не можуть бути включені представники юридичних та фізичних осіб, що подали конкурсні роботи.
    3. Оргкомітет розміщує оголошення про початок Конкурсу та Положення про Конкурс на офіційному сайті Молочанської міської ради https://molochanska-gromada.gov.ua та соціальних мережах Інтернет.
    4. Головними завданнями організаційного комітету є:
      • забезпечення проведення Конкурсу;
      • визначення переможця Конкурсу;
      • забезпечення висвітлення ходу та підсумків Конкурсу в засобах масової інформації.
    5. Основною формою роботи оргкомітету є засідання.
    6. Засідання оргкомітету є правомірними, якщо на ньому присутні не менше як дві третини її складу. Члени оргкомітету беруть участь у його роботі на громадських засадах.
    7. Рішення оргкомітету приймається більшістю від присутніх членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, головуючий має право вирішального голосу.
    8. Результати Конкурсу оформляються протоколом, який підписують голова та секретар організаційного комітету.
    9. Члени оргкомітету:
      • доводять до відома учасників інформацію про строки та умови проведення Конкурсу;
      • беруть участь в обговоренні, розгляді та зіставленні конкурсних робіт;
      • мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданими на Конкурс, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання;
      • мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає вимогам та суперечить основним засадам і принципам громади та чинному законодавству України;
      • мають право залучати до роботи та участі у засіданнях оргкомітету експертів відповідного профілю;
      • залишають за собою право на співробітництво з учасниками, які розробили перспективні ескізи візуального стилю щодо надання, в разі необхідності, додаткової пояснювальної інформації;
      • зобов’язані дотримуватися норм чинного законодавства, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції;
      • затверджують перелік до 3 (трьох) півфіналістів Конкурсу за результатами попереднього розгляду поданих конкурсних матеріалів;
      • забезпечують прийняття остаточного рішення про визначення переможця Конкурсу;
      • виконують інші функції, необхідні для організації та проведення Конкурсу.
  1. Умови проведення конкурсу

 

    1. Конкурс триває з 07 листопада по 11 грудня 2024 року:
      • І етап: з 07 листопада по 28 листопада 2024 року - подання конкурсних робіт.
      • ІІ етап: з 29 листопада по 05 грудня 2024 року – півфінал - відбір оргкомітетом 3 (трьох) конкурсних робіт.
      • ІІІ етап: з 06 по 10 грудня 2024 року - вивчення громадської думки.
      • ІVетап: 11 грудня 2024 року - за результатами попередніх етапів - фінальне оцінювання та визначення переможця оргкомітетом.
    2. Конкурсні роботи подаються до 16:00 28 листопада 2024 року.
    3. Результати півфіналу конкурсу (інформація про 3 (три) конкурсні роботи, що стали півфіналістами) оприлюднюються 06 грудня 2024 року.
    4. Остаточні результати конкурсу оприлюднюються не пізніше 05 календарних днів після завершення ІVетапу конкурсу..
    5. Конкурс є відкритим за складом учасників. Учасниками Конкурсу можуть бути юридичні та фізичні особи.
    6. Участь у Конкурсі є безкоштовною.
    7. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.
    8. Для участі у Конкурсі необхідно до 28 листопада 2024 року заповнити реєстраційну заявку за формою, що додається до даного Положення, та подати конкурсні роботи, вимоги до яких визначені у розділі V та VІ цього Положення.
    9. Конкурсні роботи з позначкою «Відкритий конкурс на визначення візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади» надсилаються або подаються на розгляд за адресою: 69006, м. Запоріжжя вул. Фанатська, 10, корпус 11, каб. 405 - приміщення Молочанської міської ради, електронна адреса molochanskamtg@gmail.com . Телефон для довідок: +380979530853.
    10. Учасники Конкурсу гарантують, що надані ними дані, є достовірними.
    11. Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс.
    12. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно або не відповідатимуть умовам Конкурсу, або оформлені з порушенням встановлених правил, до участі у Конкурсі не допускаються.
    13. Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються.
    14. Організаційний комітет не несе відповідальності за несвоєчасне надходження, втрату чи пошкодження заявки та конкурсних робіт.
    15. Конкурсна робота, яка набрала найбільшу кількість голосів, вважається переможцем.
    16. Оргкомітет має право давати рекомендації півфіналістам конкурсу для доопрацювання наданих конкурсних робіт. У такому випадку конкурсні роботи необхідно буде доопрацювати до 04 грудня 2024 року.
    17. Проведення Конкурсу супроводжується інформаційною кампанією з метою об’єктивного, відкритого доступу до інформації про Конкурс та його безпосереднього відстеження громадськістю.

 

  1. Вимоги до конкурсних робіт

 

    1. Конкурсні роботи мають втілювати візуальний стиль бренду відповідно до даного Положення.
    2. Зміст візуального стилю громади має містити приналежність до культурних, архітектурних, історичних цінностей громади та країни, яка виражена засобами художньої мови та відповідає призначенню бренду.
    3. Візуальний стиль має бути оригінальним, не містити й не відтворювати наступне: елементи пам’ятників, художніх робіт та інших творів, що перебувають під охороною авторського права; засоби індивідуалізації юридичних осіб, товарів тощо, що мають правову охорону; лайливі слова, непристойні та образливі образи, порівняння, висловлювання; відомості, що заборонені до публічного розповсюдження відповідно до діючого законодавства України.
    4. Візуальний стиль (логотипи, знак, шрифт тощо) поданий на конкурс не повинен бути зареєстрований; не повинен бути поданий на інший конкурс, бути коли-небудь премійованим, раніше використаним або запропонованим; не повинен використовуватися під час проведення даного конкурсу.
    5. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, що підготовлені відповідно даного Положення та містять такі елементи візуального стилю громади: графічне зображення логотипу, текстовий елемент, фірмовий знак, фірмовий шрифт, фірмові кольори. Обов’язково додається опис: ключова ідея, обґрунтування змісту логотипу, авторські пояснення щодо виконання логотипу (обсягом до 1 сторінки тексту).
    6. Логотип повинен легко читатися, містити у собі оригінальний графічний елемент і текст із назвою громади та слоганом бренду.
    7. Логотип має бути виконаний у кольоровому та чорно-білому рішеннях. Логотип повинен бути максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією. Логотип має відповідати технологічним вимогам (збереження можливості читання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд як в кольоровому, так і в монохромному варіанті).
    8. Конкурсна робота має містити приклади нанесення логотипу на індивідуально- визначеному предметі (наприклад друкованому виданні або канцелярії (брошура, папка), сувенірній продукції (футболка, чашка), вивісках та матеріалах (лайтбокс, вказівники, інсталяції, папір, картон, скло, дерево, метал, кераміку), а також приклади застосування на веб-ресурсах, фото-, відео- матеріалах тощо.

 

  1. Технічні вимоги та параметри

 

    1. Графічне зображення подається у форматі файлів ( PNG, JPG, PSD) з роздільністю не менше 300 dpi.
    2. Назва конкурсної роботи (імена файлів) повинна містити прізвище автора та номер варіанту (якщо від одного автора подано кілька ескізів), наприклад: ПРІЗВИЩЕ01.

VІI. Визначення переможців Конкурсу

 

    1. Результати роботи оргкомітету оформляються протоколом засідання.
    2. Протокол засідання містить інформацію:
      • дату, час та місце проведення;
      • прізвища, імена та по-батькові членів оргкомітету;
      • прізвища, імена та по-батькові конкурсантів;
      • результати голосування.
    3.  На ІІ  етапі Конкурсу оргкомітет визначає до 3 (трьох) конкурсних робіт, що стали півфіналістами на основі критеріїв оцінки та за результатами голосування.
    4. Вибрані конкурсні роботи півфіналістів оприлюднюються з метою вивчення громадської думки.
    5. Оргкомітет може проводити голосування чи опитування потенційних користувачів візуального стилю громади у різноманітних формах, у т.ч. в онлайн режимі. Результати проведених досліджень можуть бути враховані при оцінці та визначенні переможців Конкурсу.
    6. Інформація про переможців Конкурсу оприлюднюється на офіційному сайті Молочанської міської ради та в соціальних мережах Інтернет.
    7. Оргкомітет здійснює оцінку конкурсних робіт за такими основними групами показників:
      • відповідність вимогам творчого завдання;
      • оригінальність та ступінь диференціації від конкурентів;
      • потенціал для довготривалого використання;
      • потенціал для подальших творчих розробок, у т. ч. для створення атрибутів;
      • потенціал для подальшого використання поза комунікаційною сферою.
    8. Оцінювання здійснюється за такими критеріями:
      • адекватність. Логотип повинен створювати образ, що відповідає ідеї бренду.
      • унікальність, оригінальність, якість виконання поданої конкурсної роботи.
      • масштабованість. Основні графічні елементи логотипу повинні однаково добре сприйматися та не втрачати значення при відтворенні у будь-якому запропонованому для використання масштабі.
      • адаптивність. Основні графічні елементи логотипу повинні без втрати розпізнавання бути придатні до відтворення на будь-яких носіях (папір, картон, пластик, скло тощо) і будь-яким способом нанесення.

VІІI. Авторські права

 

    1. Відповідальність за дотримання авторських прав конкурсної роботи, несе учасник Конкурсу.
    2. Переможець Конкурсу зобов'язаний укласти з Молочанською міською радою договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на розроблений ним візуальний стиль.
    3. Виключні майнові авторські та суміжні права, а саме виключне право на використання візуального стилю, розробленого переможцем і виключне право на дозвіл або заборону використання візуального стилю, розробленого переможцем, передаються Молочанській міській раді.
    4. У разі, якщо переможець Конкурсу протягом 5 днів з моменту оголошення результатів Конкурсу відмовляється укласти договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на візуальний стиль, оргкомітет визначає переможцем наступного за кількістю голосів.
    5. Організаційний комітет гарантує не використовувати та не передавати третім особам ескізи логотипів, які були представлені на Конкурс, але не стали переможцями, без дозволу авторів ескізів логотипу.
    6. Організаційний комітет не несе ніяких зобов'язань щодо будь-яких прав третьої сторони.
    7. Конкурсні роботи можуть бути доопрацьовані, змінені та використані без отримання додаткової згоди учасників та (чи) їх представників.

ІХ. Нагородження переможця Конкурсу

 

    1. Результати Конкурсу оприлюднюються на офіційному сайті Молочанської міської ради (https://molochanska-gromada.gov.ua ) та соціальних мережах Інтернет.
    2. Переможець конкурсу отримує диплом.
    3. Офіційне нагородження переможця Конкурсу проводить начальник Молочанської міської військової адміністрації Пологівського району Запорізької області.
    4. Розпорядженням начальника міської військової адміністрації Пологівського району Запорізької області затверджуються результати Конкурсу на створення візуального стилю громади - бренду (логотип та слоган) Молочанської міської територіальної громади для реалізації та практичного використання.

 

 

Для участі у Конкурсі необхідно заповнити реєстраційну заявку за формою, що додається.

Заявка на конкурс


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь