ОГОЛОШУЄМО КОНКРУС З РОЗРОБКИ БРЕНДУ (ЛОГОТИПУ ТА СЛОГАНУ) МОЛОЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!
Молочанська міська рада оголошує конкурс на створення візуального стилю громади – бренду Молочанської міської територіальної громади та запрошує до участі усіх творчих, креативних, талановитих особистостей, які мають незаангажоване мислення й бажання бути причетними до формування бренду Молочанської громади.
Головне завдання конкурсу – розробка логотипу та слогану громади з метою створення та визначення єдиного візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади.
Прийом робіт триває з 7 по 28 листопада 2024 року (включно).
До участі в Конкурсі допускаються роботи, що підготовлені відповідно до Положення про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади – бренду Молочанської міської територіальної громади та містять такі елементи візуального стилю громади: графічне зображення логотипу, текстовий елемент, фірмовий знак, фірмовий шрифт, фірмові кольори.
Обов’язково додається опис: ключова ідея, обґрунтування змісту логотипу, авторські пояснення щодо виконання логотипу (обсягом до 1 сторінки тексту).
Логотип повинен легко читатися, містити у собі оригінальний графічний елемент і текст із назвою громади та слоганом бренду.
Для участі у Конкурсі необхідно до 28 листопада 2024 року заповнити реєстраційну заявку за формою, що додається, та подати конкурсні роботи, вимоги до яких визначені у розділі 5 та 6 Положення.
Конкурсні роботи з позначкою «Відкритий конкурс на визначення візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади» надсилаються або подаються на розгляд за адресою: 69006, м. Запоріжжя вул. Фанатська, 10, корпус 11, каб. 405 – приміщення Молочанської міської ради, електронна адреса molochanskamtg@gmail.com.
Телефон для довідок: +380979530853.
Графічне зображення подається у форматі файлів (PNG, JPG, PSD) з роздільністю не менше 300 dpi. Назва конкурсної роботи (імена файлів) повинна містити прізвище автора та номер варіанту (якщо від одного автора подано кілька ескізів), наприклад: ПРІЗВИЩЕ01. Завантажити реєстраційну заявку для участі в конкурсі - Форма заявки
Перед тим, як взяти участь у конкурсі, будь ласка, ознайомтеся з Положенням про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади.
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника
міської військової адміністрації
від 04.11.2024 № 164
ПОЛОЖЕННЯ
про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади - бренду
Молочанської міської територіальної громади
І. Загальні положення
-
- Положення про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади (логотипу та слогану), далі – Конкурс, визначає мету та умови участі у Конкурсі; встановлює єдині вимоги до конкурсних робіт, критерії їх оцінки; порядок проведення конкурсу та нагородження його переможців.
- Візуальний стиль – це символіка, система візуальних знаків та правил, яка створює унікальний образ громади, розкриває на візуальному рівні зміст ідеї бренду та забезпечує його ідентифікацію у візуальному комунікаційному просторі. Це складові фірмового стилю бренду (логотип, знак, шрифт, кольорова гама тощо), що розроблені в єдиному стилі та будуть асоціюватися із Молочанською міською територіальною громадою. Візуальний стиль може використовуватись: на інформаційно-рекламній продукції про громаду; на подарунково-сувенірній продукції; на дороговказах та інших предметах знакування об’єктів туристичної інфраструктури; готельно-ресторанними закладами та іншими закладами туристичної інфраструктури; під час проведення культурно-масових заходів (фестивалів, концертів, парадів, виставок тощо) на місцевому, національному та міжнародному рівнях.
- Логотип – будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність громади та ідентифікувати його серед інших. Логотип не змінює офіційну символіку громади (гімн, герб і прапор);
- Слоган - єдиний, влучно підібраний вислів, який сповна розкриває неповторність та інвестиційну привабливість громади.
ІІ. Мета та завдання конкурсу
-
- Конкурс проводиться з метою створення та визначення єдиного візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади (далі – громада) як втілення змістової, візуальної та словесної концепції бренду громади.
- Завдання конкурсу:
- формування позитивного іміджу громади, підвищення її туристичної та інвестиційної привабливості на всеукраїнському та міжнародному рівнях;
- промоція культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади;
- використання єдиного візуального стилю в рекламних, промоційних та інших заходах;
- права жителів громади у поширенні в Україні та світі позитивних знань про неї, її історико-культурну спадщину та економіко-інвестиційний потенціал;
- підвищення лояльності до громади її теперішніх та потенційних жителів.
ІІІ. Оргкомітет конкурсу
-
- Для організації та проведення Конкурсу, оцінки конкурсних робіт, а також висвітлення його ходу створюється організаційний комітет з підготовки та проведення Конкурсу (далі - оргкомітет), який затверджується розпорядженням начальника Молочанської міської військової адміністрації Пологівського району Запорізької області.
- З метою уникнення конфлікту інтересів до складу оргкомітету не можуть бути включені представники юридичних та фізичних осіб, що подали конкурсні роботи.
- Оргкомітет розміщує оголошення про початок Конкурсу та Положення про Конкурс на офіційному сайті Молочанської міської ради https://molochanska-gromada.gov.ua та соціальних мережах Інтернет.
- Головними завданнями організаційного комітету є:
- забезпечення проведення Конкурсу;
- визначення переможця Конкурсу;
- забезпечення висвітлення ходу та підсумків Конкурсу в засобах масової інформації.
- Основною формою роботи оргкомітету є засідання.
- Засідання оргкомітету є правомірними, якщо на ньому присутні не менше як дві третини її складу. Члени оргкомітету беруть участь у його роботі на громадських засадах.
- Рішення оргкомітету приймається більшістю від присутніх членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, головуючий має право вирішального голосу.
- Результати Конкурсу оформляються протоколом, який підписують голова та секретар організаційного комітету.
- Члени оргкомітету:
- доводять до відома учасників інформацію про строки та умови проведення Конкурсу;
- беруть участь в обговоренні, розгляді та зіставленні конкурсних робіт;
- мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданими на Конкурс, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання;
- мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає вимогам та суперечить основним засадам і принципам громади та чинному законодавству України;
- мають право залучати до роботи та участі у засіданнях оргкомітету експертів відповідного профілю;
- залишають за собою право на співробітництво з учасниками, які розробили перспективні ескізи візуального стилю щодо надання, в разі необхідності, додаткової пояснювальної інформації;
- зобов’язані дотримуватися норм чинного законодавства, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції;
- затверджують перелік до 3 (трьох) півфіналістів Конкурсу за результатами попереднього розгляду поданих конкурсних матеріалів;
- забезпечують прийняття остаточного рішення про визначення переможця Конкурсу;
- виконують інші функції, необхідні для організації та проведення Конкурсу.
- Умови проведення конкурсу
-
- Конкурс триває з 07 листопада по 11 грудня 2024 року:
- І етап: з 07 листопада по 28 листопада 2024 року - подання конкурсних робіт.
- ІІ етап: з 29 листопада по 05 грудня 2024 року – півфінал - відбір оргкомітетом 3 (трьох) конкурсних робіт.
- ІІІ етап: з 06 по 10 грудня 2024 року - вивчення громадської думки.
- ІVетап: 11 грудня 2024 року - за результатами попередніх етапів - фінальне оцінювання та визначення переможця оргкомітетом.
- Конкурсні роботи подаються до 16:00 28 листопада 2024 року.
- Результати півфіналу конкурсу (інформація про 3 (три) конкурсні роботи, що стали півфіналістами) оприлюднюються 06 грудня 2024 року.
- Остаточні результати конкурсу оприлюднюються не пізніше 05 календарних днів після завершення ІVетапу конкурсу..
- Конкурс є відкритим за складом учасників. Учасниками Конкурсу можуть бути юридичні та фізичні особи.
- Участь у Конкурсі є безкоштовною.
- Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.
- Для участі у Конкурсі необхідно до 28 листопада 2024 року заповнити реєстраційну заявку за формою, що додається до даного Положення, та подати конкурсні роботи, вимоги до яких визначені у розділі V та VІ цього Положення.
- Конкурсні роботи з позначкою «Відкритий конкурс на визначення візуального стилю громади - бренду Молочанської міської територіальної громади» надсилаються або подаються на розгляд за адресою: 69006, м. Запоріжжя вул. Фанатська, 10, корпус 11, каб. 405 - приміщення Молочанської міської ради, електронна адреса molochanskamtg@gmail.com . Телефон для довідок: +380979530853.
- Учасники Конкурсу гарантують, що надані ними дані, є достовірними.
- Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс.
- Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно або не відповідатимуть умовам Конкурсу, або оформлені з порушенням встановлених правил, до участі у Конкурсі не допускаються.
- Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються.
- Організаційний комітет не несе відповідальності за несвоєчасне надходження, втрату чи пошкодження заявки та конкурсних робіт.
- Конкурсна робота, яка набрала найбільшу кількість голосів, вважається переможцем.
- Оргкомітет має право давати рекомендації півфіналістам конкурсу для доопрацювання наданих конкурсних робіт. У такому випадку конкурсні роботи необхідно буде доопрацювати до 04 грудня 2024 року.
- Проведення Конкурсу супроводжується інформаційною кампанією з метою об’єктивного, відкритого доступу до інформації про Конкурс та його безпосереднього відстеження громадськістю.
- Конкурс триває з 07 листопада по 11 грудня 2024 року:
- Вимоги до конкурсних робіт
-
- Конкурсні роботи мають втілювати візуальний стиль бренду відповідно до даного Положення.
- Зміст візуального стилю громади має містити приналежність до культурних, архітектурних, історичних цінностей громади та країни, яка виражена засобами художньої мови та відповідає призначенню бренду.
- Візуальний стиль має бути оригінальним, не містити й не відтворювати наступне: елементи пам’ятників, художніх робіт та інших творів, що перебувають під охороною авторського права; засоби індивідуалізації юридичних осіб, товарів тощо, що мають правову охорону; лайливі слова, непристойні та образливі образи, порівняння, висловлювання; відомості, що заборонені до публічного розповсюдження відповідно до діючого законодавства України.
- Візуальний стиль (логотипи, знак, шрифт тощо) поданий на конкурс не повинен бути зареєстрований; не повинен бути поданий на інший конкурс, бути коли-небудь премійованим, раніше використаним або запропонованим; не повинен використовуватися під час проведення даного конкурсу.
- До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, що підготовлені відповідно даного Положення та містять такі елементи візуального стилю громади: графічне зображення логотипу, текстовий елемент, фірмовий знак, фірмовий шрифт, фірмові кольори. Обов’язково додається опис: ключова ідея, обґрунтування змісту логотипу, авторські пояснення щодо виконання логотипу (обсягом до 1 сторінки тексту).
- Логотип повинен легко читатися, містити у собі оригінальний графічний елемент і текст із назвою громади та слоганом бренду.
- Логотип має бути виконаний у кольоровому та чорно-білому рішеннях. Логотип повинен бути максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією. Логотип має відповідати технологічним вимогам (збереження можливості читання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд як в кольоровому, так і в монохромному варіанті).
- Конкурсна робота має містити приклади нанесення логотипу на індивідуально- визначеному предметі (наприклад друкованому виданні або канцелярії (брошура, папка), сувенірній продукції (футболка, чашка), вивісках та матеріалах (лайтбокс, вказівники, інсталяції, папір, картон, скло, дерево, метал, кераміку), а також приклади застосування на веб-ресурсах, фото-, відео- матеріалах тощо.
- Технічні вимоги та параметри
-
- Графічне зображення подається у форматі файлів ( PNG, JPG, PSD) з роздільністю не менше 300 dpi.
- Назва конкурсної роботи (імена файлів) повинна містити прізвище автора та номер варіанту (якщо від одного автора подано кілька ескізів), наприклад: ПРІЗВИЩЕ01.
VІI. Визначення переможців Конкурсу
-
- Результати роботи оргкомітету оформляються протоколом засідання.
- Протокол засідання містить інформацію:
- дату, час та місце проведення;
- прізвища, імена та по-батькові членів оргкомітету;
- прізвища, імена та по-батькові конкурсантів;
- результати голосування.
- На ІІ етапі Конкурсу оргкомітет визначає до 3 (трьох) конкурсних робіт, що стали півфіналістами на основі критеріїв оцінки та за результатами голосування.
- Вибрані конкурсні роботи півфіналістів оприлюднюються з метою вивчення громадської думки.
- Оргкомітет може проводити голосування чи опитування потенційних користувачів візуального стилю громади у різноманітних формах, у т.ч. в онлайн режимі. Результати проведених досліджень можуть бути враховані при оцінці та визначенні переможців Конкурсу.
- Інформація про переможців Конкурсу оприлюднюється на офіційному сайті Молочанської міської ради та в соціальних мережах Інтернет.
- Оргкомітет здійснює оцінку конкурсних робіт за такими основними групами показників:
- відповідність вимогам творчого завдання;
- оригінальність та ступінь диференціації від конкурентів;
- потенціал для довготривалого використання;
- потенціал для подальших творчих розробок, у т. ч. для створення атрибутів;
- потенціал для подальшого використання поза комунікаційною сферою.
- Оцінювання здійснюється за такими критеріями:
- адекватність. Логотип повинен створювати образ, що відповідає ідеї бренду.
- унікальність, оригінальність, якість виконання поданої конкурсної роботи.
- масштабованість. Основні графічні елементи логотипу повинні однаково добре сприйматися та не втрачати значення при відтворенні у будь-якому запропонованому для використання масштабі.
- адаптивність. Основні графічні елементи логотипу повинні без втрати розпізнавання бути придатні до відтворення на будь-яких носіях (папір, картон, пластик, скло тощо) і будь-яким способом нанесення.
VІІI. Авторські права
-
- Відповідальність за дотримання авторських прав конкурсної роботи, несе учасник Конкурсу.
- Переможець Конкурсу зобов'язаний укласти з Молочанською міською радою договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на розроблений ним візуальний стиль.
- Виключні майнові авторські та суміжні права, а саме виключне право на використання візуального стилю, розробленого переможцем і виключне право на дозвіл або заборону використання візуального стилю, розробленого переможцем, передаються Молочанській міській раді.
- У разі, якщо переможець Конкурсу протягом 5 днів з моменту оголошення результатів Конкурсу відмовляється укласти договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на візуальний стиль, оргкомітет визначає переможцем наступного за кількістю голосів.
- Організаційний комітет гарантує не використовувати та не передавати третім особам ескізи логотипів, які були представлені на Конкурс, але не стали переможцями, без дозволу авторів ескізів логотипу.
- Організаційний комітет не несе ніяких зобов'язань щодо будь-яких прав третьої сторони.
- Конкурсні роботи можуть бути доопрацьовані, змінені та використані без отримання додаткової згоди учасників та (чи) їх представників.
ІХ. Нагородження переможця Конкурсу
-
- Переможець конкурсу отримує диплом.
- Офіційне нагородження переможця Конкурсу проводить начальник Молочанської міської військової адміністрації Пологівського району Запорізької області.
- Розпорядженням начальника міської військової адміністрації Пологівського району Запорізької області затверджуються результати Конкурсу на створення візуального стилю громади - бренду (логотип та слоган) Молочанської міської територіальної громади для реалізації та практичного використання.
Для участі у Конкурсі необхідно заповнити реєстраційну заявку за формою, що додається.